replika telefon,dan peygamberler tarihi6

 replika telefon

replika telefon,dan peygamberler tarihi6 evet bugün ben yine replika telefon ile birlikte sizler icin hazırladıgımız güzel yazılarımızı sizlere sunmaya calısacagız bakalım sizler icin hazırlanan bu yazılarımızı sizler nasıl bulacaksınız replika telefon sizler icin diyorki namazları cemâat ile ve huşû ve hudû ile imalıdır. Çünkü, insanı dünyâda ve âhırette lâketlerden, sıkıntılardan kurtaracak ancak ımazdır. Allahü teâlâ, Mü’minûn sûresinin ışında meâlen; Mü minler herhalde  Onlar., namazlarını huşû ^ kılanlardır buyurdu. Tehlike, korku sine karşı gelmektedirler. E hicret yaparak din düşmanla tıkları için şerefli oldular, (aleyhi ve alâ âlihissalevâtü hadîs-i şerîfde; Fitnenin, j dığı zamanda ibâdet etnu rek benim yanıma gel buyurdu. Görüfüyor ki, din güçlük çıkarması, ibâdetlerir makta, sevâbı kat kat çoğaltı yapmak istemeleri, müslümai olmaktadır. Daha ne yazayım? Behâeddîn, Allah adamları il sıkılıyor.
Zenginlerle, dünyâyı larla bulunmak istiyor. Onlarla nın, insanı felâkete götüreceği Onların yağlı, tatlı yemekleri gönlü öldüreceğini, ahlâkı bo nemiyor. Âmân, âmân kötü kaçınız! İnsanın dînine, îmânır dilli, güler yüzlü korkunç düşı mamak için, çok uyanık o şerîfde; Mal ve mevki sâhi için, makamı için alçalt dîninin üçte ikisi gider için, mevkî kazanmak için, isi rina eğilenlere, dinlerinden, vaz geçenlere yazıklar olsun! 1 leri, saâdetleri, birkaç günlük elden kaçırıyorlar.muham-hisselâmın mübârek nûrunu yarattı, iadîs âlimlerimizden çoğu bildirdiler ıb-ı Hak, kendi nûrundan latîf ve cevher yaratıp, ondan bütün kâinâtı ücûda getirdi. Bu cevhere Nûr-ı »edî denir. Bütün rûh ve cisimlerin ve menşei bu cevherdir”. Eshâb-ı Câbir bin Abdullah, bir gün; “Yâ ı! Allahü teâlânın her şeyden evvel 5y nedir?” diye sorunca; Her şeydi senin Peygamberinin yâni ırumu kendi nûrundan yarattı.Muhammedi, Adem aleyhisselâ-e cesed-i şerîfi yaratılınca, onun iki a kondu. Âdem aleyhisselâm kendi-arilince, alnında, zühre yıldızı gibi ir nûrun olduğunu fark etti, leyhisselâm yaratıldığında, cenâb-ı indisine; Ebû Muhammed yâni d’in babası diyerek hitâb ettiğini nladı ve; “Ey Rabbim! Bana niçin ammed künyesini verdin?” diye 3. Allahü teâlâ; Nûr”unun temiz alınlardan geçmesi: Adem aleyhisselâm yaratılınca alnına, sevgili peygamberimiz Muhammed aleyhisse-lâmın nûr-ı şerîfi kondu. O nûr alnında parlamaya başladı. "Tefsîr-i Mazharî”de bildirildiği gibi; Âdem aleyhisselâmdan îtibâren temiz babalardan ve temiz analardan geçerek. Peygamber efendimize kadar geldi. Bunu Allahü teâlâ âyet-i kerîmede meâlen şöyle bildirmiştir; Sen, yâni senin nûrun, hep secde edenlerden dolaştırılıp, sana ınkılâb etmiş, ulaşmıştır.” (Şuarâ sûresi. 219) Hadîs-i şerîflerde ise; ”Allahü teâlâ insan-ları yarattı. Beni insanların eni iyi kısmından vücûda getirdi. Sonra, bu kısımlarından en iyisini (Arabistan’da) seçti. Beni bunlardan vücûda getirdi. Sonra evlerden, âilelerden en iyisini seçip, beni bunlardan meydana getirdi. O hâlde, benim ruhum ve cesedim mahlûkların en iyisidir. Benim silsilem, ecdadım en iyi insanlardır.
Allahü teâlâ, her şeyi yoktan var etti. Her şey içinden insanları sevdi, kıymetlendirdi. İnsanlar içinden de seçtiklerini Arabistan*da yerleştirdi. Arabistan*daki seçilmişler arasından da, beni seçti. Beni, her zamanki insanların seçilmişlerinde, en iyilerinde bulundurdu. O halde, Arabistan*da bana bağlı olanları sevenler, benim için severler. Onlara düşmanlık edenler, bana düşmanlık etmiş olurlar ** buyrulmuştur.Yaratılan ilk insan olan Âdem aleyhisselâm, Muhammed aleyhisselâmın zerresini taşıdığı için, alnında O’nun nûru parlıyordu. Bu zerre hazret-i Havvâ’ya, ondan da Şît aleyhis-selâma ve böylece temiz erkeklerden temiz kadınlara ve temiz kadınlardan temiz erkeklere geçti. Huzeyme, Müdrike, tiyâs, Mudar, Nizâr, Me*ûdd, Adnan oğlu Muhammed*im. Mensûb olduğum topluluk, ne zaman ikiye ayrılmış ise, Allahü teâlâ beni muhakkak onların en hayırlı olan tarafında bulundurmuştur...” Başka bir hadîs-i şerîfde de; ”Allahü teâlâ, tbrâhim oğullarından İsmail’i seçti. İsmail oğullarından Kinâne oğullarını seçti. Kinâne oğullarından Kureyş’i seçti. Kureyş* ten Hâşim oğullarını seçti. Hâşim oğullarından Abdülmuttalib oğullarını seçti. Abdülmuttalib oğullarından da beni seçti” buyurdu.
Dedesi Abdülmuttalib: Peygamber efendimiz saflallahü aleyhi ve sellem .Kureyş kabilesinin Hâşim oğulları kulundandır. Babası Abdullah’dır. Onun da babası Şeybe’ dir. Peygamberimizin dedesi olan Şeybe, Medine'de doğdu. Şeybe, babası Hâşim vefât ettiğinde, daha çocuktu. Bir gun Medine’de, dayılarının evi önünde arkadaşlarıyla ok tâlimleri yapıyordu. Onları seyreden büyükler, Şeybe’nin alnında parlayan nûrdan, onun
Mekke’ye döndüğünde, Hâşim’in Muttalib’e; ‘‘Medine’de bulunan Şeybe çok akıllı bir çocuk. Alnında i hayran bırakan bir nûr parlıyor. Böyl bir çocuğu yanınızdan ayırmanız dc dedi. Bunun üzerine Muttalib, heme ye gitti ve yeğeni Şeybe’yi alarak getirdi. Mekke sokaklarında; ‘‘E kimdir?” diye soranlara da; “köleımi Bundan sonra Şeybe’nin ismi, I kölesi anlamına gelen AbdülmutU kaldı.
Abdülmuttalib, amcası Muttalib' ceye kadar yanında kaldı. Abdülrr mübârek bedeninden misk kokut Alnında, Allahü teâlânın habîbi M aleyhisselâmın nûru parlar, etrâfın bereketler saçardı. Her ne zaman t desine yağmur yağmayıp kıtlık olst ler Abdülmuttalib’in eline yapışıp Sebir dağına çıkarırlar, duâ etmet yalvarırlardı. O da kimseyi kırmaz., lâya yağmur ihsân etmesi için d Cenâb-ı Hak da. Abdülmuttalib’ parlayan sevgili Peygamberimizin ketine duâsını kabûl eder, bol bol y£ derirdi. Böylece Abdülmuttalib’i güne kıymet ve îtibârı çoğaldı. Mel başlarına reis seçtiler. Ona karşı g< emri altına giren de rahat ve huzur devrin hükümdarları da, Abdülmut letini ve büyüklüğünü tasdik ederle İran kisrâsı çekemez, açık ve gizli düşmanlık beslerdi.

Abdülmuttalib, Hanîf dînine ti müslüman idi. Bu din, dedelerine! aleyhisselâmın dîni idi. Bu sebe zaman puta tapmadı ve hattâ ya yaklaşmadı. Kâbe’nin etrâfında Ali duâ eder, ibâdetini yapardı.replika telefon sizler icin sundu





replika telefon, replika telefonlar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder